در آستانه ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بمناسبت گرامیداشت تولد رهبر کبیر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ، امام خمینی (رحمه الله علیه) ؛ ظهر روز چهارشنبه شانزدهم اسفند ماه 1396 مراسم شکوهمندی با حضور جمعی از مقامات دولتی ، کشوری و صاحبان بزرگ صنایع وابسته ، به میزبانی سرمایه گزاران محترم جهت افتتاح و رسمیت بخشیدن به پروژه ملی مهم و ارزشمند اتصال خط ریلی منطقه صنعتی محمد آباد در محل شرکت گروه صنعتی سپاهان برگزار گردید .

این پروژه که با سرمایه گزاری مشترک شرکت های آهن و فولاد اصفهان ، گروه صنعتی سپاهان و شرکت ساخته های فلزی اصفهان (سافا) تحت عنوان شرکت بار آهن سپاهان ، پس از چندین سال زحمت پیگیری و تلاشهای شبانه روزی مدیران و سرمایه گزاران مجموعه سرانجام به نتیجه رسید و صدای پژواک بوق قطاری حامل واگن های کویل های فولادی فضای منطقه را برکتی خاص بخشید که قطعاً می تواند در آینده ای نزدیک ، موجبات رونق کسب و کار و پشتوانه ای برای اشتغال زایی جوانان این مرز و بوم باشد.

طی این مراسم ابتدا از مقام بانی ارشد ایجاد این منطقه صنعتی ، زنده یاد حاج محمد حسین جابرانصاری تجلیل شد و یاد و خاطر آن کارآفرین ارزنده ، گرامی داشته شد.

پس از آن فرزند بزرگ آن مرحوم تاریخچه ای از فعالیت مجموعه ، در پیشبرد این پروژه عظیم بیان داشتند .

طی این مراسم از مدیران عامل هر سه شرکت تجلیل و تقدیرنامه هایی به رسم یادبود اهداء گردید .

پس از برگزاری مراسم و صرف نهار ، مدعوین در محل احداث خط ریلی حاضر شدند و با مشایعت قطار در حال حرکت بروی ریل توسعه و پیشرفت ، رسماً این حرکت را افتتاح و واقعه آنرا گرامی و پاس داشتند .

پرسنل و کارکنان شرکت آهن و فولاد اصفهان نیز با اشتیاق تمام در محل افتتاح پروژه حاضر شدند و ضمن ثبت تصاویری ماندگار ، کام خود را برای آینده ای روشن ، شیرین کردند.