طی جلسه ای با حضور جناب آقای فخارزاده مدیر محترم حراست شرکت فولاد مبارکه ، آقای قربانی از کارشناسان شرکت مذکور،مظفر حاجیان مدیرعامل شرکت آهن و فولاد اصفهان و مدیران این شرکت ، جناب آقای صفری به عنوان مسئول حراست معرفی گردید در این جلسه ابتدا مدیرعامل شرکت ضمن خیرمقدم به میهمانان ، گزارش شرکت و ظرفیت های موجود را بر شمرده و گفتند : این شرکت بیش از 60 نفر نیروی انسانی با مدارک تحصیلی دیپلم تا دکترا دارد که خدمات مورد نیاز مراکز تولیدی را انجام و از طرفی خرید و فروش محصولات فولادی شرکت فولاد مبارکه را بعهده دارد. شرکت آهن و فولاد اصفهان در زمینی به وسعت 230000 متر مربع و با سالن هایی استاندارد در حدود 30000 متر مربع و خطوط برش استاندارد ، مشتریان زیادی در استان اصفهان و سایر استان های کشور دارد.

جناب فخارزاده ضمن گرامیداشت 9 دی و تشکر از مدیران شرکت گفتند: وجود نیروهای سالم که در فکر اقتصاد کشور باشند نعمتی است که برکات الهی را افزون خواهد کرد ، مدیران و کارکنان بخش های تولیدی افسران جنگ اقتصادی هستند که در خط مقدم مبارزه با دشمنند اما گاهی مدیریت ها باعث می شود دشمنان امیدوار گردند لذا مدیریت مؤثر می تواند مانع بزرگ پیشرفت دشمن باشد. باید شرکت های اقتصادی در دست افراد متخصص ،   توانمند ، متعهد و سالم قرار گیرد تا با عملکرد های شفاف روزنه های مفاسد اقتصاد مسدود گردد.

عملکرد ها بخصوص عملکرد های مالی باید مطابق ضوابط و مقررات صورت گیرد و این مستلزم طی مراحل قانونی از انجام کار کارشناسی تا تصویب در کمیسیون ها و کمیته ها می باشد که البته نظارت بر این امور ضامن سلامت بیشتر خواهد بود . ایشان در پایان جناب آقای صفری را بعنوان مسئول حراست مجموعه معرفی نموده و اظهار امیدواری کردند با هماهنگی و تعامل و یکدلی و پاکدستی ، شرکت روند رشد خود را بپیماید و به شرکتی پویا و فعال تبدیل گردد.