بازدید مدیرعامل فولاد مبارکه از شرکت آهن و فولاد اصفهان BAZDID7 site

بعد از ظهر روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۴/۲۱ جناب آقای دکتر طیب نیا به اتفاق چند تن از معاونین ، از شرکت آهن و فولاد اصفهان و روند فعالیت کارگاه تولید و سایر قسمت ها بازدید و با توجه به حل مشکل پروانه شرکت بر توسعه و استفاده از ظرفیت های موجود تاکید نمودند. مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با اشاره به اینکه شرکت به تازگی پروانه دائمی فعالیت دریافت داشته است ، پیگیری اخذ بهین یاب و برنامه ریزی توسعه خدمات و تولید و استفاده از ظرفیت های مرکز را متذکر شدند. همچنین شناسائی و ارتباط و مراوده با تولیدیهای کوچک مستقر در شهرستانهای استان اصفهان و تأمین ورق های مورد نیاز آنها را وظیفه مراکز خدماتی دانستند. 

در ادامه جلسه ای با حضور معاونت محترم فروش جناب آقای مهندس حیدری و مدیران زیرمجموعه معاونت فروش شرکت فولاد مبارکه آقایان مهندس حمزوی، مهندس فخاری و مهندس افلاکی و مدیران آهن و فولاد اصفهان تشکیل گردید. در این نشست مدیرعامل آهن و فولاد اصفهان ضمن خیرمقدم و تشکر از تشریف فرمایی مدیران محترم فولاد بویژه جناب آقای دکتر طیب نیا، گزارشی از وضعیت شرکت ارائه و ضمن قدردانی از تیم زیرمجموعه اظهار داشت خدمات این شرکت در سال گذشته بیش از ۲ برابر سالهای گذشته بوده طبق توانسنجی و خودسنجی انجام شده مبنی بر ظرفیت تخلیه و بارگیری ۶هزارتن در یک روز ، فولاد مبارکه میتواند بر قابلیتهای آهن و فولاد اعتماد و اطمینان کرده و انبارش محصولات فولادی را در آینده به این شرکت واگذار کند.  معاونت محترم فروش فولاد جناب مهندس حیدری نیز ضمن تشکر و قدردانی از همکاران خوب و حرفه ای خود در متیل و آهن و فولاد اصفهان از پیشرفتهای آهن و فولاد و استفاده بیشتر و بهتر از پتانسیل های شرکت نسبت به بازدید ۲سال قبل ابراز خرسندی کرد و با ابراز حمایت همیشگی خود از شرکتهای خدماتی اعلام کرد با توجه به اینکه آقای دکتر طیب نیا ماموریت مهم مدیریت همه مراکز خدماتی را به شرکت فولاد متیل و مدیریت جدید آن واگذار کرده فرصت فوق العاده ای برای فولاد متیل ایجاد شده که بتوانند از این ظرفیتهای موجود در جهت هم افزایی به نحو احسن استفاده کنند. همچنین از شرکت فولاد متیل انتظار داریم که مراکز خدماتی را فعال تر از انچه هست وارد عمل کند و ظرفیتهای خاموش مراکز خدماتی را بیدار کند و فولاد مبارکه هم حامی این موضوع خواهد بود. وی از مهندس حمزوی  خواست نیازهای مراکز خدماتی را تجمیع کنند تا در فولاد کارشناسی شوند و با صحه سنجی نیازهای مراکز خدماتی هر استان ، مشخص شود که فولاد در تخصیص مطابق با نیاز چقدر میتواند موفق باشد و پرسنل بدانند شاخصی هست و کنترل می شوند و بتوانیم حداکثر تطابق تخصیص محصولات را با نیازهای مراکز داشته باشیم. ایشان همچنین خواستار تجمیع طرحهای توسعه مراکز زیرمجموعه متیل شدند. آقای مهندس حیدری اضافه کرد طرح توسعه باید طرحی باشد که جای سرمایه گذاری مجدد داشته باشد و با بیان شاخص های مهم مورد تاکید آقای دکتر طیب نیا مبنی بر توسعه کمّی -کیفی و متوازن ، استفاده از ظرفیتهای موجود و توسعه خدمات در ابعاد مختلف را که مهمترین آن توسعه سرمایه های انسانی است مورد توجه قرار دادند و گفتند کارکنان با برنامه ، آموزش ببینند تا در خدمت توسعه شرکت قرار بگیرند و مورد دیگر با توجه به ضعف در کارتیمی که در کشور ما به ویژه استان وجود دارد افزود باید در تمام سطوح گروه فولاد مبارکه کار تیمی تقویت شود. 

در این نشست آقای مهندس حمزوی ضمن امیدواری بر همکاری و یکپارچگی بیشتر برای داشتن روزهای بهتر گفت با توجه به رهبری و هدایت خوب مدیرعامل آهن و فولاد جناب آقای مهندس حاجیان ، این شرکت یکی از مراکزی است که هم در استان هم در سطح کشور ، در آینده می شود خیلی خوب روی آن حساب کرد و ظرفیتهای خیلی خوبی دارد و از نقاط قوت آن اتصال به خط ریلی و نزدیکی به فولاد مبارکه و تیم حرفه ای و خیلی خوب و استفاده از افراد با تجربه فولاد مبارکه است چون فولاد خود دانشگاه بسیار بزرگی است و انتقال تجربیات فولادی در یک شرکت خدماتی قطعا نتیجه خیلی خوبی دارد .

پس از سخنان ایشان آقای مهندس فخاری ضمن تشکر اشاره کرد  پروژه ها به خوبی انجام شده و در حال انجام است و مباحث وارداتی به خوبی مدیریت شده و عملکرد آهن و فولاد خیلی خوب بوده و ضمن اشاره به حل شدن مشکل پروانه شرکت و ابراز خرسندی از موقعیت پیش آمده برای دیدار آقای دکتر طیب نیا از ظرفیت های آهن و فولاد از مدیر عامل و اعضای هیات مدیره این شرکت تشکر و قدردانی کرد و مهندس افلاکی شاخص های توزیع ( خرده فروشی ، فروش در استان ، فروش به تولیدی ) آهن و فولاد اصفهان را مطلوب دانستند و عنوان کردند رعایت شاخص های ابلاغی در حد صد در صد قابل تقدیر است ضمن اینکه معلوم می شود امکان فروش محصولات و توزیع آن با رعایت شاخص های تعیین شده ممکن و میسر می باشد. در پایان پروانه دائمی شرکت توسط آقای مهندس حیدری رونمایی و به مدیرعامل شرکت آهن و فولاد اصفهان تقدیم شد.