در مراسم تکریم و معارفه همکاران حراستی آهن و فولاد اصفهان چنین گذشت :

با توجه به نائل شدن آقای اکبر صفری مسئول حراست شرکت آهن و فولاد اصفهان به درجه بازنشستگی ، طی حکمی آقای امیر عابدی جزینی به عنوان سرپرست حراست و حفاظت فیزیکی این شرکت برگزیده شد. در روز سه شنبه دهم مردادماه یکهزار و چهارصد و دو طی مراسمی با حضور آقای اکبر جدیدی ( رئیس حراست شرکت های تابعه فولاد مبارکه و مدیر حراست فولاد متیل ) و مدیران و سرپرستان شرکت آهن و فولاد اصفهان ، ضمن قدردانی از زحمات آقای اکبر صفری ، به نیروی حراست تازه وارد و توانمند این شرکت آقای امیر عابدی خوش آمد گویی شد.

در این مراسم مهندس مظفر حاجیان مدیرعامل آهن و فولاد اصفهان ضمن قدردانی از زحمات آقای صفری به عنوان نیروی مومن و حراستی وی را انسانی خوش فهم و اهل تحلیل و برنامه و پیگیر و منضبط و خوش برخورد خواند که در مدت خدمت به وظایف خود به خوبی عمل کرده و همراهی بسیار خوبی با مجموعه آهن و فولاد اصفهان داشته است. وی با آرزوی  موفقیت و توفیق الهی برای ایشان گفت : حراست با اهتمام به پاسداری از ارزشهای اسلام ، چشم ریزبین مدیرعامل جهت تشخیص و پیشگیری روزنه هاست. وی خصوصیات بارز  یک حراستی را صبوری و امانتداری خواند و گفت لازمه ناظر و هادی دیگران بودن انبساط چهره ، پاکی زبان ، راستگویی و درستی ، احترام در رفتار و گفتار ، مهربانی و اهل بخشش بودن است. وی با تشکر از مجموعه مدیریتی فولاد مبارکه بابت همراهی وهمکاری خوب با این شرکت ، آهن و فولاد اصفهان را شرکتی فعال و مورد اعتماد جامعه فولادی دانست .

در ادامه آقای جدیدی ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان اظهار کرد: به دلیل گستردگی فولاد مبارکه و اهمیت ویژه برخی شرکتهای وابسته ، مانند آهن و فولاد اصفهان حراست از اهمیت بالایی برخوردار است . وی حراست شرکتها و سازمان ها را به عنوان بخشی از اهداف و برنامه ها و استراتژیهای شرکت ها در رسیدن به اهدافشان دانست و گفت حفظ سلامت ریز و درشت هر سازمانی بر عهده حراست است. آقای جدیدی اصلی ترین روشها و سیاستهای حراست را پاسداری از دستاوردهای انقلاب در جهت حفظ مصالح نظام خواند و تلاش برای شناسایی حراست به عنوان محلی امن برای کارمندان و مسئولین و ارباب رجوع را وظیفه نیروهای حراست دانست. وی جلب اعتماد و شناسایی نقاط ضعف و قوت مجموعه و ارائه راهکار عملی به مدیریت را از اهم کار حراست خواند و گفت حراست بعنوان چشم و بازوی مدیر نسبت به ارایه مشاوره و سایر گزارشات مربوطه با بالاترین مقام دستگاه اقدام نموده و کلیه اقدامات این واحد مبتنی بر موارد مستدل و متکی به اسناد و مدارک معتبر می باشد. تا شرکت بتواند بدون دغدغه به اهدافش برسد. وی حفظ آبروی افراد را اولویت کار حراست دانست و اضافه کرد حراست باید انتقاد پذیر و پیشنهاد پذیر باشد. وی اهداف کلان و راهبردی حراست را حفظ و ارتقای امنیت سازمان در جهت نیل به اهداف تعیین شده و اهداف عملیاتی حراست را همکاری و مساعدت و تشریک مساعی با مدیران با ارائه مشورتهای موثر و اطلاع رسانیهای به موقع مسائل و مشکلات به مدیریت دانست و گفت سیاست ما سیاست پیشگیری است نه مچ گیری.