همایش مدیران مراکز تولیدی استان اصفهان با حضور مدیران هلدینگ فولاد متیل، مدیران واحد فروش فولاد مبارکه و مدیران شرکت آهن و فولاد اصفهان در محل برگزاری همایش های شرکت آهن و فولاد اصفهان مورخ 28/8/1402 برگزار شد.

photo7979745147

در این گردهمایی که با حضور مهندس تاجیمرریاحی مدیرعامل محترم هلدینگ فولاد متیل، مهندس دادخواه تهرانی معاون محترم راهبردی و امور شرکت‌های هلدینگ فولاد متیل و مهندس جعفریان رئیس محترم اداره بورس و امور شرکتهای خدماتی فولاد مبارکه و مهندس حاجیان مدیرعامل محترم آهن و فولاد اصفهان و برخی دیگر از مدیران مجموعه برگزار شد ، به بررسی مشکلات و تبادل نظر و ارائه راهکار در جهت تأمین نیازهای تولیدکنندگان استان اصفهان پرداخته شد.

مهندس مظفر حاجیان مدیر عامل شرکت آهن و فولاد اصفهان ضمن خوش آمدگویی به مدیران و مهمانان و مدعوین بیان کرد : مأموریت مراکز خدماتی شناسایی و حمایت و تأمین نیاز تولیدکنندگان خرد می باشد که امروز اولین همایش با هدف بررسی راهکارها و تعامل بیشتر و نیاز سنجی تولیدکنندگان و تآمین نیاز آنها از طریق فولاد مبارکه و ارائه محصولات و خدمات رسانی به آنها می باشد.

مهندس جعفریان رئیس اداره فروش بورس و شرکتهای خدماتی فولاد مبارکه با بیان هدف تأسیس مراکز خدماتی، رسالت آنها را تأمین به موقع و سریع و حداکثری محصولات به مشتریانی است که بصورت خرد مصرف کننده هستند. وی افزود از آیتم های مشخص شده توسط فولاد مبارکه که هلدینگ متیل متولی آن می باشد این است که هر مرکز در استان خودش به میزان ماهانه حداکثر برای هر مشتری 110 تن از انواع محصولات فولادی بصورت خرده فروشی ارائه محصول و خدماتی از جمله انبارش داشته باشد که شرکت آهن و فولاد اصفهان به عنوان یک مرکز نمونه و با توجه به ظرفیت بالایی که دارد می تواند هم در ارائه انواع محصولات فولادی به مشتریان هم در ارائه خدمات و انبارش محصولات مشتریان خدمات خوبی را ارائه نماید . در ادامه هریک از مدیران مراکز تولیدی ضمن معرفی خود و محصول تولیدیشان به بیان مشکلات و درخواستهای خود پرداختند .

در ادامه محمد تاجیمر ریاحی مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل ضمن پاسخ به سوالات و نظرات مهمانان اظهار کرد: پیشرفت صنعت کشور به همت همه صنعتگران کشور رقم خورده است و جا دارد از همه این عزیزان که مجدانه برای سربلندی ایران عزیزمان تلاش می‌کنند به نوبه خود تشکر کنم . وی گفت: فولاد مبارکه به عنوان یکی از بزرگترین حامیان صنعت کشور در همه شرایط سخت و دشوار گذشته، تاکنون یاری‌گر و حامی جریان تولید در کشور و در کنار صنعتگران بوده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکرده است. مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل افزود: فولاد مبارکه طی سال‌های گذشته علی‌رغم تحریم‌ها موفقیت‌های متعددی را در کارنامه خود ثبت کرده و امروز از شرکت‌های پیشگام در حوزه تولید محصولات فولادی تخت به شمار می‌رود که این اتفاق باعث شکوفایی بسیاری از صنایع از جمله صنایع نفت و گاز و بسیاری از صنایع دیگر شده است. وی خاطر نشان کرد: این در حالی است که طی سال‌های گذشته این شرکت علاوه بر تحریم، با محدودیت‌های مختلفی از جمله کمبود انرژی در فصول مختلف سال دست و پنجه نرم می‌کند. تاجمیرریاحی ادامه داد: صنعت فولاد یکی از صنایع مادر محسوب شده و از جمله صنایع پیشران کشور به شمار می‌رود و وجودش در تار و پود و جریان زندگی ما حس می‌شود. فولاد مبارکه نیز به عنوان بزرگترین فولادساز غرب آسیا و شمال آفریقا همواره تلاش کرده تا همبستگی خود را با صنایع پایین‌دستی خود به خوبی رقم بزند. وی تأکید کرد: در این راستا هلدینگ فولاد متیل که عمری به اندازه فولاد مبارکه دارد امروز برای تحقق این موضوع با 11 مرکز خدماتی در کنار صنعتگران کشور است و بنابر سیاست‌های فولاد مبارکه قصد دارد مراکز خدماتی خود در سراسر کشور را به 21 مرکز افزایش داده و خدمات خود را از نظر کمی و کیفی برای صنایع کوچک و متوسط که مخاطبان اصلی مراکز خدماتی هستند ارتقاء دهد. مهندس تاجمیر ریاحی عنوان کرد: ما معتقدیم برای بهبود خدمات و توسعه آن، تقویت ارتباط با مشتریان برای آگاهی از نیازهای روز آن‌ها امری ضروری به شمار می‌رود و به همین خاطر برنامه‌های مختلفی را در این زمینه در دستور کار خود قرار داده‌ و به دنبال گسترش پل‌های ارتباطی خود برای شنیدن انتقادات و پیشنهادات مشتریان هستیم.photo7979731324photo7979738904